پشتیبانی و مشاوره: 57 10 55 38 - 051

بهترین کادو ولنتاین

همیشه قبل خرید هر هدیه‌ای این سؤال به ذهنمان می‌رسد که کادو برای ولنتاین چه چیزی بخریم تا طرف مقابل را خوشحال کنیم؟ به‌خصوص این‌که برای خرید هدیه در یک روز خاص، مثل روز ولنتاین، تحت‌فشار باشید.

در این مقاله قصد داریم فهرستی از خاص‌ترین هدیه‌های ولنتاین (کادو برای ولنتاین) را به شما ارائه دهیم.

در ادامه، به جدیدترین و بهترین ایده‌های خرید هدیه برای روز ولنتاین در سال 1402 اشاره می‌کنیم که می‌توانید با چشم باز، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید، جلوی درب منزلتان تحویل بگیرید و به عزیزتان هدیه دهید.

پیشنهاد اصلی ما چاپ عکس روی متریال مختلف است تا بتوانید هدیه‌ای به یادماندنی و خاطره انگیز تهیه کنید.

عکس برای بهترین کادو ولنتاین

بهترین کادو برای ولنتاین چیست؟

تاریخ ولنتاین هر سال ۱۴ فوریه  مصادف با ۲۵ بهمن ماه است

روز ولنتاین (Valentine Day) برای زنان از اهمیت زیادی برخوردار است و برای آن وقت و انرژی زیادی صرف می‌کنند. متقابلاً از شما انتظار دارند که شما نیز برای این مناسبت وقت گذاشته و فراموششان نکنید. آقایان نباید روز عشق و یا روز ولنتاین را هیچگاه فراموش کنند، چون تمام شهر پر از علائم عشق و قلب‌های قرمز رنگ می‌شود فقط کافی است کمی دقت داشته باشید.

حتماً این جمله را از خانم‌ها شنیده‌اید: خرید کادو برای ولنتاین برای مردها سخته و سوژه کادوها تکراری است. مطمئنا تمایل دارید که مرد زندگی‌تون را با یک هدیه خاص سورپرایز کنید؟ چه زمانی بهتر از روز عشق یا ولنتاین برای ابراز علاقه به شیوه‌ای غیرمعمول و جدید؟

شکلات ولنتاین 

هرساله و در سرتاسر دنیا، نام کادو برای ولنتاین که برده می‌شود، تصویر یک جعبه شکلات با گل رز قرمز در ذهن‌ها ترسیم می‌شود.

عکس برای کادو ولنتاین

به روز ولنتاین که نزدیک می‌شویم، شیرینی فروشی‌ها از جعبه‌های شکلات  پر می‌شود ولی هیچکدام از آن‌ها شکلات‌هایی با عکس و طرح اختصاصی شما روی تک تک آن‌ها، به همراه جعبه‌ای به سلیقه شما، تحویل نمی‌دهند.

این کار را به ما بسپارید. شما می‌توانید با فرستادن عکس و نام و حتی جمله‌ای محبت آمیز، آن‌ها را روی شکلات‌های خوشمزه و جذاب درون جعبه درب منزلتان تحویل بگیرید. چاپ عکس روی شکلات از خدماتی است که در مجموعه استارچاپ به صورت تخصصی ارائه می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا در کم‌ترین زمان ممکن، هدیه‌ای خوشمزه برای عزیزان‌تان داشته باشید و آن‌ها را سورپرایز کنید. 

 

لیوان عشق کادویی مناسب برای ولنتاین

اگر دنبال هدیه‌ای هستید که عشق زندگی‌تان هر روز صبح از آن استفاده کند و طرح و عکس دونفره‌تان، یا بهترین جمله‌ای که دلتان می‌خواهد هر روز به او یاد آوری کنید، روی آن وجود داشته باشد، بدون شک یک لیوان به رنگ مورد علاقه‌اش است. یا حتی یک لیوان جادویی که پس از ریختن قهوه یا چای داغ داخلش، طرح اختصاصی و اعجاب انگیز شما روی آن نقش به آرامی نمایان شود.

چاپ عکس روی لیوان یکی دیگر از خدمات استارچاپ است که با کیفیت بالا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌شود. شما می‌توانید هر تصویری که مدنظر دارید را روی لیوان چاپ کرده و آن را به عزیزان‌تان هدیه دهید.

 

لباس ست ویژه ولنتاین

یکی از کارهایی که برای ایجاد خاطره‌ای ماندگار از روز ولنتاین می‌توانید انجام دهید تهیه لباسی ست است تا به همراه پارتنر خود آن را به تن کنید و با آن عکس بگیرید. برای این‌کار می‌ توانید از خدمات چاپ عکس روی تیشرت مجموعه استارچاپ استفاده کنید و طرح یا تصویر مورد علاقه خود را روی تیشرت چاپ کنید. با توجه به این موضوع که کیفیت تیشرت و به خصوص چاپ روی آن در مجموعه استارچاپ بسیار بالا است می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید آن کنید و تا مدت‌ها به همراه عشق زندگی خود از آن استفاده کنید.

تقویم عشق

از آنجایی که روز ولنتاین (۲۵ بهمن) با عید نوروز فاصلهٔ زیادی ندارد (فقط ۳۵ روز)، از پرطرفدارترین هدیه‌ها می‌تواند تقویم رومیزی باشد که در برگه هر ماه آن عکس دونفره شما و عشق‌تان حک شده باشد. چقدر جذاب و به یاد ماندنی خواهد شد اگر در برگه هر ماه از سال، عکس‌هایی از خاطرات همان ماه در سال گذشته استفاده کنید؛ تا مروری بر خاطرات شیرین گذشته‌تان شود؛ همچنین می‌توانید مهم‌ترین روزهای زندگی‌تان را در این تقویم اختصاصی مشخص کنید؛ علاوه بر شریک زندگی‌تان، خودتان و مهمانانتان هم از ورق زدن این تقویم رومیزی بی‌نهایت لذت خواهید برد. شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات چاپ عکس روی تقویم در استارچاپ استفاده کنید و با خیال راحت از کیفیت و دوام آن اقدام به خریداری آن کنید.

عکس مفهوم برای تقویم عشق

پازل هدیه‌ای خلاقانه برای ولنتاین

اگر زوج شما انسانی خلاق و علاقه‌مند به سرگرمی است بهترین هدیه برای او پازل است. شما می‌ توانید تصویر مورد علاقه خود را روی پازل چاپ کنید و به عزیزتان هدیه دهید. چاپ عکس روی پازل اگر از تصاویر دو  نفره شما و او باشد، می‌تواند جذاب باشد. 

شما می‌توانید ساعاتی را به همراه پارتنر خود برای حل کردن پازل وقت بگذرانید و با همکاری یکدیگر پازل را کامل کنید و در نهایت اوقات خوشی را بگذرانید. در صورتی که تمایل به دادن چنین هدیه‌ای به پارتنر خود دارید، می‌توانید از خدمات چاپ عکس روی پازل چوبی مجموعه استارچاپ استفاده کنید و با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت این هدیه را برای عزیزتان خریداری کنید. 

 

سخن پایانی

در کل می‌توان گفت چاپ عکس روی وسایل مختلف می‌تواند هدیه‌ای مناسب باشد تا با آن پارتنر خود را خوشحال کنید. اگر شما تمایل به انجام این کار دارید مطمئنا می‌توانید کادو مناسب برای ولنتاین را در وب‌سایت استارچاپ پیدا کرده و با خیالی راحت این روز را در کنار پارتنر خود بگذرانید. اگر نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید از طریق شماره تماس  57 10 55 38 – 051 با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و مشاوره رایگان دریافت کنید. 

 

فهرست مطالب
دیدگاهتان را بنویسید
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد

مشهد، امام رضا 56، شماره 12، واحد 10