پشتیبانی و مشاوره: 57 10 55 38 - 051

نکات انتخاب تم تولد کودکان

زمانی که حرف از تولد گرفتن برای شخصی خاص می‌شود، علت برپا کردن مهمانی خوشحال کردن آن شخص است، اینجاست که بحث تم تولد مطرح می‌شود. کودکان دنیایی زیبا و تخیلی بسیار قوی دارند، بنابراین شما می‌توانید با انتخاب صحیح تم تولد، به آن‌ها اجازه دهید تا برای لحظاتی خود را در دنیای فانتزی شخصیت‌های محبوبشان تصور کنند. برای این کار می‌توانید از خدمات چاپ عکس روی تیشرت استفاده کنید و شخصیت مورد علاقه فرزند خود را روی آن چاپ کنید و به مهمان‌ها هدیه دهید تا همه با تم تولد انتخابی شما هماهنگ باشند. 

چاپ تم تولد

تاثیر جنسیت فرزند بر تم تولد

جنسیت فرزند دلبندتان می‌تواند به شما در انتخاب تم تولد کمک کند، با توجه به این موضوع که علایق دختران و پسران در شخصیت‌های کارتونی و رنگ‌ها متفاوت است، بهتر است در انتخاب تم به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشید تا فرزندتان از تم انتخابی شما لذت ببرد و اوقات خوشی را سپری کند.

انتخاب تم تولد برای پسران

در انتخاب تم تولد برای پسران باید به این موضوع توجه داشته باشید که پسر‌ها در هر سنی علاقه زیادی به رنگ‌های تیره‌تر دارند، از این رو انتخاب تم تولد با رنگ‌های تیره‌تر مانند آبی خاکستری، مشکی و… می‌تواند گزینه بهتری برای انتخاب تم تولد فرزندتان باشد. 

عموما پسر‌ها علاقه بیشتری به شخصیت‌های ابر قهرمان در کارتون‌ها دارند شخصیت‌هایی مانند بتمن، اسپایدرمن، مک کویین و….

انتخاب یکی از شخصیت‌های مورد علاقه فرزندتان برای مشخص کردن تم تولد می‌تواند کاری هوشمندانه باشد و کودک شما را خوشحال کند؛ حتی می‌توانید از لباس‌های شخصیت مورد علاقه کودک‌تان استفاده کنید و به او حس ابر قهرمان بودن را القا کنید. 

انتخاب تم تولد برای دختران

دختر‌ها به نسبت پسرها حساس‌تر هستند از این رو بهتر است از رنگ‌هایی گرم و شاد در تولدشان استفاده کنید تا احساس آرامش و دلگرمی در آن‌ها ایجاد کنید. سعی کنید در مشخص کردن تم تولد برای دختران از شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌شان استفاده کنید. اینگونه حتما می‌توانید دخترتان را خوشحال کنید.

در صورتی که دختر شما تمایل به پوشیدن لباس‌های پرنسس ندارد بهتر است او را مجبور به این کار نکنید و از لباس فرشته‌ها با بال‌هایی زیبا و بزرگ استفاده کنید تا حس خوبی را به فرزندتان منتقل کنید. 

به صورت کلی از مواردی که می‌تواند فرزندتان را خوشحال کند غافل نشوید و از آن‌ها برای انتخاب تم تولد کمک بگیرید. در صورتی که امکان برگزاری تولد در فضایی باز مانند حیات باغ و مواردی از این دست را دارید بهتر است این کار را انجام دهید، زیرا کودکان در فضای باز شادتر و پر جست و خیز‌تر خواهند بود. 

شما می‌توانید از چاپ عکس روی پیکسل استفاده کنید و شخصی مورد علاقه فرزندتان را روی پیکسل چاپ کنید و در اختیار مهمان‌ها قرار دهید تا احساس یکدستی بیشتری در مهمانی داشته باشید. 

چاپ تم تولد

چرا برای تولد کودکان تم داشته باشیم؟

بسیاری گمان می‌کنند که انتخاب تم تولد عملی تشریفاتی است اما برعکس تصور عموم مردم، تمام مهمانی‌ها همواره و در طول تاریخ تم مخصوص به خود را داشته‌اند. کلمه تم «theme»، به معنای مضمون است و مضمون یک مهمانی در ساده‌ترین حالت می‌تواند علت برپایی مهمانی باشد. شما می‌توانید دلایل مختلفی، از جمله برپایی جشن عروسی یا به راه انداختن دورهمی‌های دوستانه برای مهمانی گرفتن داشته باشید، اما زمانی که حرف از تولد گرفتن برای شخصی خاص می‌شود، علت برپا کردن مهمانی خوشحال کردن آن شخص است، اینجاست که بحث تم تولد مطرح می‌شود. کودکان دنیایی زیبا و تخیلی بسیار قوی دارند، بنابراین شما می‌توانید با انتخاب صحیح تم تولد، به آن‌ها اجازه دهید تا برای لحظاتی خود را در دنیای فانتزی شخصیت‌های محبوبشان تصور کنند.

موضوعی که آن را به‌عنوان تم تولد انتخاب می‌کنید، باید عنصر اصلی به کار رفته در طراحی تمام وسایل مهمانی شما مانند کادو تولد باشد. از جمله چیز‌هایی که رعایت آن ضروری است، می‌توان به لباس کودک، خوراکی‌های تهیه شده و وسایل تزئینی اشاره کرد. کودک شما کسی است که مهمانی به خاطر او برگزار شده، بنابراین باید در هنگام انتخاب لباس او دقت و سلیقه ویژه‌ای به خرج دهید، برای مثال لباس‌هایی که طرح‌های خاص روی آن‌ها چاپ شده است، می‌توانند انتخاب مناسبی باشند از طرفی می‌توانید از چاپ عکس نیز استفاده کنید و طرح دلخواه خود را داشته باشید. علاوه بر این، دیگر کودکان حاضر در جمع نیز باید لباسی هماهنگ با تم انتخاب شده پوشیده باشند، در این مورد نیز می‌توانید برای یکدست کردن بچه‌ها، لباس‌هایی به آن‌ها هدیه بدهید، که روی شان طرح‌های مخصوصی چاپ شده باشد. در ادامه به شما خواهیم آموخت که چگونه تم انتخاب کنید و وسایل تولد را مطابق با آن تهیه کنید.

تم تولد باید مورد علاقه فرزندتان باشد

اصلی‌ترین راه برای انتخاب تم تولد فرزندتان، این است که به علایق او توجه کنید. انتخاب دنیای شخصیت کارتونی مورد علاقه فرزندتان، به‌عنوان دنیایی که می‌خواهید تم تولد را بر اساس آن تنظیم کنید می‌تواند روحیه فرزندتان را بالا ببرد. البته که این موضوع به تنهایی نمی‌تواند تعیین کننده باشد و باید پیش از انتخاب تم به وسایل واقعی مورد علاقه فرزندتان نیز توجه کنید.

 بگذارید برایتان مثالی بزنیم، تصور کنید دختر هشت ساله شما به شدت به شخصیت‌های کارتون السا و آنا (فروزن) علاقه‌مند است و در کنار این موضوع به حیوانات، شیر موز، شکلات، کارت پستال، شعر خواندن و نقاشی کردن نیز علاقه دارد، حالا شما باید با قرار دادن این اطلاعات در کنار هم تم تولد را انتخاب کنید و بچینید. به این ترتیب شما باید شیرموز را به‌عنوان نوشیدنی اصلی مهمانی انتخاب کنید و آن را در ظرف‌هایی با طرح شخصیت‌های کارتون السا و آنا سرو کنید، اگر بتوانید عروسک‌ حیوانات مختلف را پیدا کنید عالی می‌شود، باید با چاپ طرح‌های مخصوص روی شکلات‌ها و شیرینی‌ها کودکتان را شگفت‌زده کنید، برای کودک تان کارت پستال‌هایی با طرح السا و آنا بخرید و در نهایت برنامه‌هایی برای شعر خواندن و نقاشی کشیدن به‌عنوان تفریحات دسته جمعی در نظر بگیرید.

پیش از انتخاب تم تولد، نگاهی به تقویم بیندازید

اینکه می‌خواهید تولد را در چه فصلی برگزار کنید و یا اینکه تولد به کدام مناسبت خاص نزدیک است، می‌تواند در هنگام انتخاب تم تولد کمک‌تان کند و تعیین کننده هارمونی رنگ‌های به کار رفته در وسایل مورد استفاده شما باشد. برای مثال اگر تولد دخترتان در فصل زمستان است، تم السا و آنا (فروزن) می‌تواند تم مناسبی باشد یا اگر تولد پسرتان در بهار است، می‌توانید شخصیت باب اسفنجی را امتحان کنید. فصل تولد می‌تواند روی وسایل تزئینی و خوراکی نیز تاثیر بگذارد، برای مثال اگر تولد فرزندتان در فصل پاییز است، می‌توانید از خامه‌های نارنجی در شیرینی‌ها استفاده کنید یا برای چاپ طرح‌هایی مرتبط با فصل پاییز روی شکلات‌های تولد اقدام کنید.

هرچقدر تلاش کنید، نمی‌توانید مطمئن شوید از این موضوع که کودکان دعوت شده به تولد همگی رنگ لباسشان با رنگ مورد نظر شما یکی باشد، بنابراین اگر نمی‌خواهید تم تولد به هم بخورد و همه چیز بی‌نقص اجرا شود، بهتر است لباس‌هایی با طرح‌های چاپ شده مخصوص به کودکان و حتی بزرگترها هدیه دهید، تا علاوه بر خوشحال کردن آن‌ها، تم مهمانی را نیز تمام و کمال رعایت کرده باشید. توجه شود که هرچه تم تولد را بهتر اجرا کنید، مهمانی شما در خاطره همه مهمانان ماندگارتر خواهد شد.

حقایق را در نظر بگیرید

حقیقت این است که مهمانی گرفتن فقط بازی کردن و خوش گذراندن نیست. شما باید پیش از انتخاب، انرژی، زمان و بودجه خود را ارزیابی کنید و در نهایت با استفاده از این سه فاکتور تم مورد نظر خود را انتخاب کنید. بیشتر خرجی که می‌کنید قرار است صرف غذا شود، پس بهتر است با غذاهای به صرفه مانند سالاد الویه، کتلت، فلافل یا کشک بادمجان از مهمان‌های خود پذیرایی کنید. طرح دار و شکیل بودن شیرینی و شکلات شما واقعا مهم است، بنابراین با چاپ طرح‌های مناسب روی شکلات‌ها، شیرینی‌ها و کیک خریداری شده، مهمان‌های کوچکتان را تشویق به خوردن خوراکی‌های تهیه شده کنید.

فهرست مطالب

1 دیدگاه در “نکات انتخاب تم تولد کودکان

دیدگاهتان را بنویسید
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد

مشهد، امام رضا 56، شماره 12، واحد 10